Qaydalar və proses:
Komandanın tərkibi: Müsabiqədə 8 – 14 yaşlı şagirdlər iştirak edə bilərlər.Komanda maksimum 2 şagirddən ibarət ola bilər..
Robot növü:
Lego Mindstorms, Lego Spike və ya münsiflər tərəfindən təsdiq olunmuş digər Lego dəsti.
Meydança: Yarış meydançası 77 sm diametrdə və qara rəngdədir. Sahənin kənarı 2.5 sm ağ rəngdədir.
Məhdudiyyətlər:
Robotun ölçüləri 15x15x15, kütləsi isə 1 kq keçməməlidir. Robot başlanğıcdan sonra ölçülərini (maksimum 10 sm) artıra bilər, lakin bir parça olaraq qalmalıdır.
Robotda istifadə olunacaq detallar yalnız orijinal Lego dəstləri.
Robotun qadağan olunmuş komponentləri:
1. Rəqibin işinə mane ola biləcək hər hansı komponentlər (məsələn,
IR LEDləri kimi fənərlər və ya tıxanma cihazları IR sensorlar).
2. Meydançasın səthini zədələyə və ya cızlaya bilən hər hansı komponentlər.
3. Rəqibi zədələmək üçün nəzərdə tutulmuş hər hansı komponentlər.
4. Hər hansı maye, toz və qaza qarşı silah kimi istifadə etmək qadağandır
rəqib.
5. Robotda hər hansı alışan materialdan istifadə etmək qadağandır.
6. Robotda heç bir atıcı qurğu olmamalıdır (məsələn, tor atmaq
rəqib).
7. Robotun tərkibində heç bir növ kəndir olmamalıdır.
8. Robotun tərkibinə onu meydançaya bərkidən heç bir hissə daxil olmamalıdır (məsələn, yapışqanlar, vantuzlar və s.).
Robotun idarə edilməsi: Robot yalnız avtonom şəkildə idarə olunur,uzaqdan idarəetmə və ya robotun hər hansı digər formada idarə olunması qadağandır.
Robotlar meydançada qarşılıqlı şəkildə yerləşdirilir, robotun bir hissəsi ağ sahə üzərində olmalıdır.
Robot hərəkətə başlamazdan əvvəl Start düyməsini basdıqdan sonra 5 saniyə gözləməlidir.
Qiymətləndirmə: Komandalar bir biri ilə 3 raund və hər raund 3 dəqiqə olmaqla yarışacaqlar. Raundlar zamanı 2 xal qazanan komanda qalib olacaq. Əgər raundların sonuna qədər 1 xal qazanılıbsa qazanan komanda qalib hesab olunur.
Raundlar ərzində qalib müəyyən olmadıqda hakim ayrılmış vaxt ərzində yarışı davam etdirir. Raundlar arasında robotla yarış sahəsini tərk etmək qadağandır
müvafiq icazə verildikdə (məsələn, robotun təmirə ehtiyacı var) ola bilər.
Aşağıdakı hallarda komanda qalib hesab olunur:
1. Rəqib robot meydançadan çıxarılıbsa (robot çöldəki sahəyə toxunur).
2. Rəqib robot meydançadan düşərsə.
3. Rəqibə iki dəfə xəbərdarlıq verilərsə.
4. Hər hansı pozulma halı varsa.
5. Oyun zamanı qalib müəyyən edilmədikdə hakim robotun strategiyasına, hərəkətlərinə və bacarıqlarına uyğun olaraq komandaya 1 xal verə bilər.
Aşağıda göstərildiyi kimi hərəkət edən iştirakçı xəbərdarlıq alır, rəqib bir xal qazanır:
1. Robot və ya robotun bəzi elementi (məsələn, uzaqdan idarəetmə) bitərsə
( sahədə hakimin raund bitmə siqnalından əvvəl)
2. Robot raund başlamazdan əvvəl hərəkət edərsə (hərəkət və ya onun dəyişdirilməsi)
3. İştirakçı pultdan istifadəyə dair tələbləri pozduqda.
4. Robot meydançaya yerləşdirildikdən sonra dəyişdirilərsə.
5. İştirakçı təhlükəsizlik tələblərinə əməl etmədikdə.
6. Haqsız sayılan hər hansı digər hərəkət olduqda.
Aşağıdakı hallarda rəqib və ya hər iki tərəf bir xal qazanır:
1. Ümumi çəkisi 5 qramdan çox olan bəzi hissələr robotdan düşərsə.
2. Robot hərəkət etmirsə.
3. Hər iki robot hərəkət edirsə, lakin toqquşmursa.
4. İştirakçı turu bitirmək istəyirsə.
Aşağıdakı qaydaları pozan iştirakçı, pozuntuya görə oyunu uduzur.
1. İştirakçı yarışın əvvəlində təyin olunmuş meydançada iştirak edə bilmədikdə
2. İştirakçı matçı sabotaj edərsə. Məsələn, qəsdən sındırmaqla və ya
Dohyonu deformasiya edir.
3. İştirakçı bənddə “Robot” üçün nəzərdə tutulmuş tələbləri pozarsa
5. Robot avtonom hərəkətlər etmirsə.
Diskalifikasiya:
Aşağıdakı hallarda iştirakçı diskalifikasiya olunacaq – o, müsabiqəni tərk etməlidir
1. İştirakçının robotu bənddə göstərilən tələblərə uyğun gəlmirsə
2. İştirakçı özünü ləyaqətsiz apararsa. Məsələn, and içmək və ya
rəqibə və ya hakimlərə narahatlıq verir..
3. İştirakçı qəsdən rəqibinə xəsarət yetirirsə.
4. İştirakçı kobuddursa və hakimlərin qərarlarına hörmət etmirsə.